Η Πολιτική Καταγγελιών του Ομίλου TITAN υποστηρίζει τις συνεχείς προσπάθειές μας για την προώθηση και την ενίσχυση μίας ηθικής συμπεριφοράς και δεοντολογίας που έχει ήδη ενσωματωθεί στην εργασιακή μας κουλτούρα.
Η Πολιτική θέτει το πλαίσιο για την καταγγελία συμβάντων που σχετίζονται με την εργασία, τα οποία συνιστούν, ή ενδέχεται να συνιστούν, παραβίαση των εταιρικών αξιών και πολιτικών ή αντίποινα κατά οποιουδήποτε ατόμου εντός του Ομίλου TITAN.
Σκοπός της Πολιτικής είναι:
- να ενθαρρύνει την, «καλή τη πίστει» καταγγελία περιστατικών,
- να παρέχει καθοδήγηση για τον τρόπο με τον οποίο καταγγέλλονται τα περιστατικά και
- να παρέχει τη διαβεβαίωση στους καταγγέλλοντες ότι οι καταγγελίες τους θα ληφθούν σοβαρά υπόψη και θα αντιμετωπιστούν με εχεμύθεια χωρίς τον φόβο αντιποίνων.
Η παρούσα Πολιτική ισχύει για όλους τους εργαζόμενους του Ομίλου TITAN παγκοσμίως, ανεξάρτητα από τη νομική φύση της εργασιακής σχέσης και τη θέση ή το αντικείμενο του εργαζόμενου. Τρίτοι που έχουν διαρκή σχέση με τον Όμιλο ΤΙΤΑΝ μπορούν επίσης να βασίζονται στην παρούσα Πολιτική για να καταγγείλουν κάποιο Περιστατικό.
Η Πολιτική Καταγγελιών συμπληρώνεται από την πλατφόρμα TITAN EthicsPoint, όπου εργαζόμενοι από όλο τον κόσμο μπορούν να αναφέρουν σε κλίμα εμπιστευτικότητας, τηλεφωνικά ή διαδικτυακά, τους προβληματισμούς τους για θέματα που σχετίζονται με την εργασία. Η δημιουργία αυτής της κοινής, για όλο τον Όμιλο, πλατφόρμας ενδυναμώνει περαιτέρω την κουλτούρα ακεραιότητας και δεοντολογικής συμπεριφοράς, ενώ παράλληλα ενισχύει τη δυνατότητά μας να παρακολουθούμε τη μη συμμόρφωση με τις πολιτικές του Ομίλου.